Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dyrekcja

Dyrektor: mgr Agnieszka Gnyp

tel.: 44 733 91 92

e-mail: po@po.piotrkow.pl


Do zadań Dyrektora należy w szczególności:

  • kierowanie bieżącą działalnością opiekuńczo-wychowawczą Pogotowia,
  • zgłaszanie do ośrodka adopcyjnego dzieci z uregulowaną sytuacją prawną celem poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających,
  • pełnienie czynności pracodawcy, a w szczególności: 
    • zatrudnianie i zwalnianie pracowników,
    • nadawanie zakresów czynności pracownikom,
    • ocena pracy pracowników,
    • przyznawanie nagród oraz wymierzanie kar,
    • występowanie o przyznawanie odznaczeń, nagród i innych wyróżnień,
    • kierowanie całością spraw administracyjno-gospodarczych i finansowych Pogotowia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • organizowanie i tworzenie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy Pogotowia oraz racjonalny podział zadań, a w szczególności zapewnienie prawidłowej organizacji stanowisk pracy oraz przestrzegania zasad współżycia społecznego,
  • kierowanie pracą podległego personelu poprzez organizowanie i nadzorowanie zadań i obowiązków pod względem prawidłowości i terminowości ich wykonania przez pracowników, oraz kształtowanie właściwego stosunku pracowników do dzieci i zagwarantowanie im możliwości respektowania ich praw,
  • dysponowanie środkami finansowymi i majątkiem Pogotowia,
  • inicjowanie i podtrzymywanie kontaktów Pogotowia ze środowiskiem,
  • zapewnienie pracownikom możliwości doskonalenia zawodowego,
  • nadzorowanie przestrzegania standardów wychowania i opieki w Pogotowiu,
  • odpowiedzialność za zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Podmiot udostępniający informację:
Pogotowie Opiekuńcze w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Agnieszka Gnyp
data: 12-01-2024
wytworzył: Agnieszka Gnyp
data: 12-01-2024
data: 12-01-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 12-01-2024 - Edycja treści
  • 09-11-2017 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1426